Po co mojej firmie strona internetowa?

Po co mojej firmie strona internetowa?

Ok 85% firm posiada stronę internetową.
Strona firmowa jest obowiązkowym elementem marketingu prawie każdej firmy. W dzisiejszej rzeczywistości nie posiadanie strony przez przedsiębiorstwo może być prostym sposobem na bycie wyprzedzonym przez innych z branży.

- Dzięki stronie internetowej umożliwiasz Twoim fanom/klientom prosty sposób znalezienia Cię w sieci. Większość osób szukając kontaktu do Ciebie lub Twojej firmy wpisze w google zapytanie z nazwą firmy lub Twoim nazwiskiem. Nie posiadając strony internetowej nie masz wpływu na wyniki wyszukiwań. Profesjonalna strona realizuje założone cele, wpływa na realne wyniki Twojej firmy. Jeśli strona jest pozycjonowana może osiągać znakomite rezultaty.

- Posiadając profesjonalną stronę internetową wpływasz pozytywnie na wizerunek Twojej firmy, budujesz prestiż i wzbudzasz zaufanie. Nieposiadanie firmowej strony na pewno nie wpłynie pozytywnie na Twój wizerunek. Za mało profesjonalny uważa się również firmowy adres e-mail w ogólnodostępnej domenie, zamiast adresu z nazwą firmy. Warto posiadać domenę z nazwą firmy oraz najlepiej końcówką .pl.

- Jakiekolwiek działania marketingowe w Internecie najczęściej kierują na konkretne strony, o konkretnym przeznaczeniu, np. sprzedażowe. Inne cele to kreowanie wizerunku, zdobycie nowych klientów, sprzedaż produktów. Tak więc każda kampania promocyjna Twojej firmy, produktów czy usług w Internecie potrzebuje ostatecznie strony internetowej na którą będzie kierowany ruch. Ruch wygenerowany na stronie internetowej można wykorzystać do konkretnych celów. Przykładem strony typowo zaprojektowanej do realizowania takiego celu, np. pozyskiwanie bazy adresów jest landing page.

Strona internetowa dla biznesu i firmy jest dziś niczym biuro. Potencjalny klient od razu po wejściu do Twojego biura ma pewne zdanie i opinię o Twojej firmie. Uległ pierwszemu wrażeniu, a tutaj ma znaczenie m.in. grafika. Mechanizm ten identycznie działa w Internecie - pozwól Twoim klientom mieć jak najlepsze zdanie o swojej firmie. Przekaż Twojemu klientowi charakter swojej firmy od 1 sekundy po otwarciu Twojej strony www.

FACEBOOK